Project Life: change of plans & cover pages

Na 1.5 jaar is het zo ver: mijn 12x12 inch Project Life album is VOL. Hij bevat heel 2014 en de eerste 22 weken van 2015. En weet je? Het is tijd voor een beetje verandering. Al een paar maanden trwijfelde ik over wat ik nou precies zou gaan doen als deze map vol was. Een klein formaat (6x8)? Opnieuw 12x12? Toen zag ik de 9x12 albums van A Beautiful Mess en Studio Calico voorbij komen, en ik was verkocht. Ik vond de dubbele 12x12 pagina's die ik dit jaar elke week vulde namelijk best wel een beetje veel... En terug gaan naar 1 pagina per week was weer te weinig. Dit was de perfecte oplossing!
2 weken later lag er een pakketje van Studio Calico op me te wachten. Ik heb besloten om geen speciale 9x12 page protectors te kopen (deze zijn namelijk best wel duur), en in plaats daarvan de 12x12 pagina's die ik had gewoon aan te passen. Inmiddels heb ik anderhalve maand aan pagina's in mijn nieuwe album zitten, en weet ik het zeker: 9x12 is perfect!

Omdat ik dus best wel veel pagina's heb om te delen doe ik het in 3 posts: mijn achterste pagina in het grote album en mijn cover pagina van 9x12 deel ik vandaag met jullie. Volgende week deel ik mijn Mei pagina's met jullie en de week daarna kunnen jullie een post met mijn Juni pagina's verwachten.

Maar eerst de pagina's die ik altijd extra leuk vind om te maken: de cover pagina's.






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top